Dla kogo są sklepy typu concept store?

Dla kogo są sklepy typu concept store?

Coraz częściej na polskim rynku pojawiają się concept store, czyli najkrócej mówiąc sklepy tematyczne, które tworzone są zgodnie z jedną, spójną koncepcją właściciela. Ich asortyment dobierany jest według założeń i standardów osoby go prowadzącej i utrzymany w wybranym przez nią stylu. Ostateczny kształt i wizerunek takiego concept store zależy oczywiście przede wszystkim od profilu działalności jego właściciela. Dlatego zgoła inaczej będzie wyglądać concept store z branży modowej, a inaczej ten poświęcony miłośnikom dekoracji wnętrz.

Dla kogo są sklepy typu concept store?

Concept store powstały z myślą o nieco bardziej wymagających klientach, ukierunkowanych, posiadających sprecyzowane potrzeby. Na ogół są to osoby, które w tradycyjnych sklepach nie są wstanie znaleźć tego czego szukają, bowiem ich asortyment nie jest wystarczająco oryginalny, wyszukany, czy odpowiedni pod względem jakościowym.

Concept store – przede wszystkim oryginalność i niepowtarzalność

Za asortyment concept store najczerstwiej odpowiadają jego właściciele. Co więcej, bardzo często jest on zmienny. Osoba dbająca o wyposażenie concept store stara się nadążyć za ciągle zmieniającymi się trendami, dostosowując tym samym swoją ofertę do oczekiwań klientów bądź też idzie za trendem, który jej sklep ma symbolizować. To z pewnością wielka zaleta tego rodzaju sklepów, ponieważ ich asortyment zaskakuje swoich stałych klientów, poza tym nigdy nie jest nudny ani przewidywalny. Dzięki tego typu działaniom właścicielom sklepu jest dużo łatwiej zatrzymać przy sobie klientów, którzy polubili te markę i są zainteresowani zakupem kolejnych rzeczy.

Concept store są to, więc oryginale, niepowtarzalne sklepy, które oferują wyszukany asortyment wysokiej jakości. Dzięki pomysłowości swoich właścicieli każdy z nich zyskuje wyjątkowy klimat, a zatem nie trafimy na dwa sklepy, które oferują identyczny asortyment. Jest to, więc ciekawa oferta dla ludzi ceniących sobie indywidualizm i identyfikujących się z z koncepcją konkretnego concept store.

Artykuł powstał we współpracy z https://zmysly.co

Dodaj komentarz